În urmă cu un deceniu, nimeni nu s-ar fi gândit probabil că blockchain-ul ar atinge stadiul actual și influențează o gamă largă de industrii. Aplicațiile tehnologice Blockchain au fost responsabile de introducerea unor schimbări la scară largă în diferite industrii. Prin urmare, mulți candidați din lumea IT consideră perspectivele disponibile pentru a deveni dezvoltator blockchain.

De-a lungul anilor, a fost considerată una dintre ramurile criptomonedei, în timp ce a servit ca bază a tuturor criptomonedelor, începând cu Bitcoin. În termeni generali, vă puteți gândi la Bitcoin ca una dintre aplicațiile bazate pe tehnologia blockchain. Prin urmare, întreprinderile și guvernele din întreaga lume explorează potențialul blockchain-ului pentru a-și îmbunătăți operațiunile și serviciile.

Înscrieți-vă acum: certificare expert Blockchain

Drept urmare, puteți fi martor la diferite listări de locuri de muncă pe multe platforme recent. Cu toate acestea, este ușor să urmăriți rolul de carieră al unui dezvoltator de blockchain? Următoarea discuție încearcă să rezolve toate întrebările cu care se confruntă un începător înainte de a decide să devină dezvoltator de blockchain. Cititorii pot explora rolurile și responsabilitățile dezvoltatorilor de blockchain, beneficiile în carieră și cele mai bune practici recomandate de experți pentru a ajunge la locul de muncă de vis.

De ce ar trebui să caut roluri de locuri de muncă pentru dezvoltatori Blockchain?

Înainte de a continua, este important să aflați mai multe despre popularitatea blockchain-ului. Pe parcursul ultimului deceniu, tehnologiile descentralizate și-au găsit drumul în peisajul tehnologic principal. Înainte de 2009, progresele în domeniul tehnologiilor descentralizate nu aveau nicio direcție specifică.

Cu toate acestea, apariția Bitcoin a adus atenția asupra tehnologiei blockchain. În prezent, blockchain-ul a fost implementat cu succes pentru sarcini precum gestionarea sistemelor de expediere, monitorizarea lanțului de aprovizionare, urmărirea bijuteriilor și crearea identităților digitale.

În plus, piața globală blockchain ar atinge o valoare totală de peste 20 miliarde dolari până în anul 2025. Mai mult, participarea giganților precum Samsung și IBM la inovația tehnologică blockchain este, de asemenea, un semn pozitiv pentru industria blockchain. Ca rezultat, ne-am putea aștepta la o creștere formidabilă a semnificației blockchain-ului pentru operațiunile întreprinderii.

Verificați și: Prezentare elemente fundamentale Blockchain

Avantajele în carieră ale rolului postului de dezvoltator Blockchain

Popularitatea blockchain-ului se traduce direct în nevoia de întreprinderi pentru profesioniști experți în diferite roluri de posturi bazate pe blockchain. Așadar, este ușor să găsești astăzi reclame pentru un job de dezvoltator de blockchain pe rețelele profesionale populare și pe platformele de recrutare.

Potrivit Raportului de locuri de muncă emergente de pe LinkedIn, dezvoltatorii de blockchain-uri au ocupat primul loc de muncă la cerere, în timp ce au o rată de creștere preconizată de 33%..

În plus, populara platformă freelancing, Upwork, a prezentat, de asemenea, blockchain-ul drept una dintre abilitățile cu cea mai rapidă creștere, printre alte 5000 de abilități din indexul său. Salariul mediu al dezvoltatorului blockchain este, de asemenea, unul dintre factorii proeminenți care vă pot atrage spre locul de muncă.

Potrivit ZipRecruiter, salariul mediu anual pentru un dezvoltator de blockchain la nivel junior este de aproximativ 120.748 USD. Mai mult, dezvoltatorii blockchain ar putea câștiga mai mult de 150.000 USD cu o experiență adecvată.

Prin urmare, aveți toate motivele pentru a construi o carieră blockchain ca dezvoltator și pentru a vă stimula cariera. Deci, știți calea de urmat? Aici vă puteți simți un pic frustrat, mai ales atunci când trebuie să navigați pe mai multe postări și articole de pe blog. Puteți evita toate problemele de a petrece ore întregi pe computer, încercând să găsiți modalități ușoare de a deveni dezvoltator blockchain.

Pe de altă parte, puteți începe cu un plan strategic, care începe prin a reflecta asupra rolurilor unui dezvoltator de blockchain. O înțelegere a responsabilităților dezvoltatorilor de blockchain în diferite roluri vă poate ajuta să aflați dacă sunteți gata sau nu.

Vă gândiți cât puteți câștiga ca dezvoltator Blockchain? Conform rapoartelor, salariul dezvoltatorului Blockchain este în prezent în creștere, haideți să obținem informații despre Salariul dezvoltatorului Blockchain.

Ce trebuie să fac ca dezvoltator Blockchain?

Când încercați să găsiți răspunsurile la ceea ce este un dezvoltator de blockchain, cel mai probabil vă mulțumiți cu cineva care construiește soluții blockchain. Cu toate acestea, aveți nevoie de ceva mai mult decât această definiție generică pentru a înțelege semnificația acesteia.

În primul rând, trebuie să cunoașteți rolurile remarcabile ale dezvoltatorilor de blockchain pe care le puteți explora în prezent. În general, puteți găsi dezvoltatorii de blockchain de bază și dezvoltatorii de software blockchain ca fiind cele mai comune două roluri. Cu toate acestea, puteți găsi și oportunități ca ingineri de contracte inteligente sau dezvoltatori cu expertiză în dezvoltarea blockchain-ului.

Dezvoltator Core Blockchain

Dezvoltatorii principali de blockchain sunt responsabili să își asume următoarele responsabilități,

1. Dezvoltarea și întreținerea aplicațiilor descentralizate
  2. Supravegherea și planificarea proiectelor blockchain
  3. Consultarea companiilor care utilizează tehnologii de registre distribuite.
  4. Înțelegerea nevoilor unei companii și dezvoltarea aplicațiilor în conformitate cu nevoile

Dezvoltatorii de blockchain de bază ar putea, de asemenea, să își asume rolul de manageri de proiect și să își abordeze responsabilitățile fundamentale. În plus, acești dezvoltatori trebuie să organizeze instruire pentru membrii echipei și angajați ca manageri de proiect.

Dezvoltator de software Blockchain

Prin urmare, un dezvoltator de blockchain de bază oferă în esență fundamentul pe care puteți dezvolta soluții blockchain. Deci, cine va dezvolta soluțiile blockchain? Aici intervine a doua opțiune pentru a construi o carieră ca dezvoltator de blockchain. Un dezvoltator de software blockchain sau un dezvoltator de backend este responsabil pentru crearea variantelor web și mobile ale aplicațiilor descentralizate. Unele dintre responsabilitățile proeminente în rolul de dezvoltator de backend blockchain sau dezvoltator de software blockchain includ,

1. Proiectarea și dezvoltarea API-urilor pentru a facilita integrarea blockchain-ului
  2. Executarea testării și implementării performanței
  3. Colectarea cerințelor și funcționarea la unison cu alți designeri și dezvoltatori pentru proiectarea software-ului
  4. Facilitatea de asistență tehnică

Citiți și: Cum să obțineți un job de dezvoltator Blockchain

Dezvoltator de contracte inteligente

Rolul contractelor inteligente în ecosistemul blockchain a câștigat o atenție proeminentă în ultima vreme. Prin urmare, multe întreprinderi caută dezvoltatori cu capacități de integrare a contractelor inteligente în soluții blockchain. De fapt, cererea în creștere pentru dezvoltatorii de contracte inteligente oferă un alt motiv potențial pentru a deveni un dezvoltator de blockchain. Dezvoltatorii sau inginerii de contracte inteligente trebuie să aibă o limbă cuprinzătoare în limbile cu contracte inteligente, cum ar fi Go, Solidity sau Python. Responsabilitățile principale în rolul inginerilor de contracte inteligente includ,

1. Audit și dezvoltare inteligentă a contractelor
  2. Consultare și interacțiune cu utilizatorii și cumpărătorii
  3. Examinați și înțelegeți fluxul de afaceri și securitatea pentru a asigura complet lacune în contractele inteligente
  4. Executarea testării proceselor de business end-to-end

Acum, puteți observa în mod clar flexibilitatea și variația diferitelor roluri pe care le puteți urmări ca dezvoltatori de blockchain. Va trebui să lucrați la dezvoltarea de soluții inovatoare pentru provocări noi, emergente de afaceri. Soluțiile dezvoltate de dvs. ar trebui să fie adaptate pentru o comandă și un control mai bune, alături de o integritate mai bună.

De asemenea, trebuie să aveți grijă de proceduri complexe de analiză, depanare software, calculare, testare și dezvoltare pentru hardware specific produsului sau diferite linii de servicii tehnice ale afacerilor. De asemenea, trebuie să vă ocupați de integrarea arhitecturii de operare și de selectarea sistemelor informatice.

Prin urmare, este clar că dezvoltatorii de blockchain aspiranți trebuie să facă față provocărilor în înțelegerea tehnicităților pentru implementarea criptosistemelor descentralizate. Cel mai important dintre toate, trebuie să căutați abilități dincolo de abilitățile convenționale pentru un dezvoltator IT din blockchain. Ca urmare, trebuie să vă îndreptați atenția către abilitățile specializate necesare pentru un job de dezvoltator blockchain.

Abilități esențiale necesare pentru a deveni dezvoltator Blockchain

Vorbind despre abilități, trebuie să știți despre cerințele esențiale necesare pentru îndeplinirea rolului de dezvoltator blockchain. De asemenea, trebuie să îndepliniți cerințele minime de calificare educațională.

La cel mai fundamental nivel, aveți nevoie de cel puțin o diplomă de licență în securitatea informațiilor sau informatică pentru joburile de dezvoltatori blockchain. Ulterior, trebuie să stabiliți cunoștințe fundamentale într-o gamă largă de concepte tehnice, cum ar fi următoarele.

1. Structuri de date

Structurile de date sunt una dintre cele mai importante cerințe care îți vin în minte atunci când te gândești la rolurile de dezvoltator de blockchain. Acestea sunt instrumente extrem de esențiale pentru a naviga prin complexitățile blockchain-ului. Registrul distribuit funcționează ca o rețea de diverse baze de date replicate, cu informații stocate în blocuri.

De asemenea, trebuie să aveți cunoștințele necesare despre structurile generale de date, cum ar fi grafice, arborii de căutare binari, liste legate și hărți hash.

2. Criptografie

Următoarea preocupare importantă pentru dezvoltatorii care aspiră la blockchain se referă la criptografie, care este în esență piatra de temelie pentru blockchain. Blockchain-ul Bitcoin implementează criptografie cu cheie publică pentru crearea de funcții hash și semnături digitale.

Puteți face față anumitor eșecuri în criptografie dacă nu cunoașteți bine matematica. Unele dintre cele mai frecvente subiecte pe care ar trebui să le luați în considerare în cazul criptografiei includ funcțiile hash criptografice, integritatea mesajelor, cifrarea blocurilor și criptarea autentificată..

3. Sisteme distribuite și rețea

Candidații care încearcă să construiască o carieră blockchain în dezvoltare ar trebui să dezvolte, de asemenea, o impresie promițătoare despre funcționarea registrelor distribuite. În plus, trebuie să dezvoltați și o înțelegere aprofundată a rețelelor de la egal la egal, incluzând o gamă largă de subiecte, cum ar fi rutarea și topologiile de rețea..

Mai mult, dezvoltatorii de blockchain aspiranți trebuie să aibă, de asemenea, cunoștințe de bază cu privire la mecanismul de consens bizantin tolerant la erori. Este o caracteristică de securitate proeminentă asociată blockchain-ului pentru înregistrare și schimb de informații mai ușor și flexibil.

Verificați și: Instrumente Blockchain pe care dezvoltatorii le adoră

4. Economia criptomonedei

Candidații care doresc să găsească cele mai bune locuri de muncă pentru dezvoltatori blockchain lângă ei ar trebui să înțeleagă și structurile economice din jurul criptomonedelor. Dezvoltatorii de blockchain aspiranți ar trebui să dezvolte o mai bună înțelegere a teoriei jocurilor, care servește drept cadru matematic adecvat pentru modelarea scenariilor cu conflicte de interese existente..

5. Aplicații descentralizate

Lucrarea majoră a unui dezvoltator de blockchain se va învârti în jurul aplicațiilor descentralizate sau dApp-urilor. Dacă doriți să deveniți dezvoltator de blockchain, atunci trebuie să înțelegeți cum sunt dezvoltate dApp-urile pe blockchain-uri. Printre numeroasele platforme de dezvoltare dApps notabile, puteți găsi Hyperledger, Ethereum și EOS ca opțiuni de top.

6. Contracte inteligente

Generația de dezvoltatori blockchain ar trebui să se ocupe în mare parte de contracte inteligente. Multe aplicații blockchain integrează contracte inteligente pentru a asigura o integritate mai bună a tranzacțiilor. Contractele inteligente sunt capabile să introducă un nou punct de referință în implementarea contractelor și a acordurilor de afaceri. Aplicarea automată și imparțială a contractelor inteligente elimină necesitatea de a depinde de intermediari.

Deși contractele inteligente au oferit o abordare mai simplă pentru a stabili încrederea în tranzacții, ele devin mai complexe treptat. Prin urmare, dezvoltatorii blockchain au nevoie și de abilități tehnice pentru optimizarea și auditul corespunzător al contractelor inteligente.

Cele mai bune practici pentru a începe cariera ca dezvoltator Blockchain

Informațiile prezentate până acum prezintă în mod clar toate lucrurile pe care trebuie să le știți despre o carieră de dezvoltator blockchain. Cu toate acestea, puteți merge mai departe în călătoria dvs. pe drumul cel bun înainte doar cu practicile recomandate de experți. Să aruncăm o privire la unele dintre cele mai bune practici pentru a începe o carieră blockchain ca dezvoltator, după cum urmează,

• Cunoașteți adevăratul scop al blockchain-ului

Cea mai importantă problemă cu orice dezvoltator de blockchain aspirant este lipsa de claritate cu privire la scopul blockchain-ului. Mulți oameni confundă tehnologia blockchain pentru criptomonede precum Bitcoin. Cu toate acestea, este important să știm că blockchain-ul a fost utilizat pentru a facilita tehnologia de registru descentralizată utilizată de Bitcoin. Deci, ar trebui să faceți o analiză aprofundată a lumii criptomonedelor și să înțelegeți relația lor cu tehnologia blockchain.

• Îmbunătățiți-vă fluența în programare

Următoarea recomandare importantă pentru a deveni dezvoltator blockchain subliniază dezvoltarea fluenței în programare. Aspiranții ar trebui să-și murdărească mâinile cu diferite limbaje de programare, cum ar fi Python, SQL și JavaScript. Ulterior, ați putea încerca diferite platforme pentru a vă îmbunătăți experiența practică în dezvoltarea blockchain-ului.

• Înregistrați-vă pentru certificări și cursuri Blockchain

În cele din urmă, cea mai importantă practică recomandată pentru candidații pentru a deveni dezvoltator blockchain subliniază certificarea și formarea blockchain. Blockchain încă se luptă pentru a atinge maturitatea și există multe platforme care oferă educație și cercetare blockchain fără probleme.

De exemplu, puteți alege portalul 101 Blockchains ca cea mai bună platformă pentru obiectivele dvs. de carieră. 101 Blockchains oferă certificarea Certified Enterprise Blockchain Professional (CEBP) care vă poate ajuta să obțineți cu ușurință locuri de muncă pentru dezvoltatori blockchain. În plus, puteți explora, de asemenea, o gamă largă de alte cursuri de instruire legate de blockchain pe 101 Blockchains pentru a vă consolida abilitățile.

Vă pregătiți pentru un interviu pentru dezvoltatori Blockchain? Iată cele mai importante întrebări de interviu pentru dezvoltatori Blockchain prin care ar trebui să treci pentru a sparge interviul.

Cuvinte finale

Într-o notă finală, puteți observa în mod clar că salariul mediu al dezvoltatorului blockchain nu este singurul aspect pozitiv al carierei unui dezvoltator blockchain. În același timp, puteți observa și setul cuprinzător de abilități necesare pentru a deveni dezvoltator blockchain. Cititorii pot începe să se înscrie la 101 Blockchains pentru a-și dezvolta cunoștințele fundamentale despre blockchain prin diferite cursuri de formare.

După ce ați eliminat elementele fundamentale, puteți trece la certificări profesionale, cum ar fi Întreprinderi certificate Blockchains Professional, pentru a vă atinge obiectivele de carieră. Cel mai important dintre toate, 101 Blockchains aduce ani de experiență în industrie, împreună cu îndrumări strategice și practice pentru toți cursanții. Continuați și profitați de ocazia dvs. chiar acum!

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me