În timp ce Bitcoin este cea mai faimoasă aplicație a tehnologiei blockchain, adoptarea mai largă a tehnologiei s-a datorat mai mult Ethereum. Acest lucru se datorează faptului că mașina virtuală Ethereum (EVM), contractele inteligente și limbajul proprietar Ethereum Solidity au permis dezvoltatorilor să lanseze noi proiecte de criptomonede și până în prezent peste 1.500 de aplicații distribuite (DApps). O trecere în revistă a celor mai populare 10 DApp-uri arată că tendința DApp-urilor Ethereum este din urmă.

DApp-urile sunt open source, codul lor backend cuprinzând întotdeauna contracte inteligente. Codul backend trebuie să ruleze pe blockchain-ul descentralizat, este complet descentralizat, fără nicio entitate care controlează majoritatea jetoanelor și nicio entitate nu poate avea veto asupra modificărilor aplicației. Jetoanele trebuie să urmeze algoritmii criptografici moderni, iar datele sunt stocate în siguranță folosind criptografie pe un blockchain. Având în vedere că viitorul tehnologiei va fi dominat de descentralizare, open-source și securitate avansată a datelor, DApp-urile vor domina probabil viitorul tehnologiei.

Schimburile descentralizate, jocurile și aplicațiile de cazino sunt printre cele mai populare 10 DApp-uri:

DAppRadar - Top 10 DApp-uri populare de urmat în 2018

Analiza noastră include utilizarea de DAppRadar care analizează valori precum Utilizatorii activi zilnici (DAU), volumul tranzacțiilor și numărul de tranzacții.

Cele mai populare 10 DApp-uri sunt următoarele:

1. IDEX:

IDEX

DApp cu cel mai mare DAU, volum de tranzacții și număr este un schimb descentralizat, în care utilizatorul poate schimba sau vinde jetoane cripto pe Ethereum pe care îl deține. Cel mai mare avantaj al schimbului descentralizat, cum ar fi IDEX, este că logica de operare este complet transparentă și codificată utilizând contracte inteligente open source.

IDEX site-ul web

2. ForkDelta:

ForkDelta

Al doilea cel mai popular DApp este, de asemenea, un schimb descentralizat (DEX). Rețineți că observatorii din industrie și tehnologie precum DAppRadar clasifică în prezent DEX-urile drept „Altele”, o categorie prea largă care cuprinde multe alte tipuri de DApp-uri, iar DEX ar trebui considerată o categorie separată.

ForkDelta site-ul web

3. CryptoKitties:

CryptoKitties

Al treilea cel mai popular DApp este un joc online. CryptoKitties a fost lansat în 28 noiembrie 2017 și în prima săptămână a lunii decembrie a devenit viral, provocând în același timp o congestie semnificativă la rețeaua Ethereum. Jucătorii pot crea, deține și vinde pisoii digitale adorabili, în timp ce Ether (ETH) este utilizat pentru tranzacții. Jocul a oferit, de asemenea, o bună oportunitate noilor pasionați de criptare de a interacționa cu blockchain-ul Ethereum.

CryptoKitties site-ul web

4. Bancor:

Bancor

Rețeaua Bancor, al patrulea cel mai popular DApp, este un DEX, unde utilizatorii pot face conversia între două jetoane și nu există o contrapartidă. Prețurile sunt calculate automat, iar sistemul are lichiditate încorporată.

Bancor site-ul web

5. Ferma de creveți eterici:

Ferma de creveți eterici

Acesta este un joc online construit pe blockchain-ul Ethereum și seamănă destul de mult cu CryptoKitties. Jucătorii pot pretinde creveți gratis, care vor depune ouă și, ulterior, jucătorii pot ecloza ouăle sau le pot vinde. Ether (ETH) este criptomoneda folosită în acest joc.

Ferma de creveți eterici site-ul web

6. Ether online:

Ether Online

Ediție jackpot: Acesta este un cazinou descentralizat și este liber de orice intervenție terță parte. Platforma se bazează pe contracte inteligente, care sunt open-source, iar codul este transparent. Jucătorul poate vizualiza codul și se poate familiariza cu regulile, prin urmare cazinourile online bazate pe Ethereum sunt transparente.

Ether Online site-ul web

7. PoWH 3D:

Powh

Aceasta este o schemă piramidală, iar utilizatorii sunt sfătuiți să fie prudenți. Schemele piramidale sunt ilegale în multe țări, deoarece mulți și-au pierdut banii câștigați din greu investind în aceste scheme. Termenii și condițiile sunt prezentați investitorilor sub formă deghizată și mulți nu înțeleg riscurile pe care le au portofoliile lor. Schemele piramidale bazate pe blockchain-ul Ethereum necesită același nivel de precauție ca în lumea centralizată.

PoWH 3D site-ul web

8. Moon, Inc. – Joc inactiv + Piramide:

Luna

Acesta este un joc online; cu toate acestea, are și o componentă asemănătoare piramidei.

Luna site-ul web

9. Revoluția 1:

Revoluția1

Acesta este un joc de investiții virtuale online, care folosește Ether. Site-ul susține că, deși este identic cu PoWH 3D, îi ajută pe jucătorii cu buget mai mic. Jucătorii sunt sfătuiți să fie prudenți cu orice DApp asemănător unei scheme piramidale.

Revoluția1 site-ul web

10. Etheremon:

Ethermon

Un joc online care permite jucătorului să captureze și să tranzacționeze monștri virtuali, este ca CryptoKitties în concept. Contractele inteligente sunt open-source și transparente pentru toată lumea și, la fel ca CryptoKitties, nimeni nu poate înșela un alt jucător și îi poate lua monștrii.

Etheremon site-ul web

Peisajul DApps atrage mulți dezvoltatori și se așteaptă să evolueze în timp:

O analiză a peisajului DApp relevă faptul că, deși ușurința cu care DApp-urile pot fi construite pe platforma Ethereum atrage mulți dezvoltatori, în prezent majoritatea activităților sunt concentrate pe câteva cazuri de utilizare precum DEX și jocuri online. De asemenea, în timp ce blockchain-ul și Ethereum DApp-urile sunt foarte promițătoare, adoptarea este în prezent scăzută, mai ales în comparație cu aplicațiile centralizate din lume, cum ar fi Facebook, cu miliarde de utilizatori în plus și câteva sute de milioane de amprente zilnic. Experții recomandă construirea unui ecosistem cu instrumente și infrastructură mai bune.

Deci, care este dApp-ul tău preferat? Spuneți-ne părerile dvs. în secțiunea de comentarii de mai jos.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.